sestdiena, 2012. gada 3. marts

Zirnekļcilvēkam Mārtiņam


Mazajam Jančukam uztamborēju saulespuķu segu, bet Mārtiņa segai idejas meklēju jau kādu laiciņu. Sākumā vēlējos tamborēt kaut ko zili strīpainu,  bet nekādi nevarēju iztēloties galarezultātu. Solījums Mārtiņam, ka sega būs, palika vien solījums, līdz vakardienas vakaram, jo- sega top!
Skapī atradu maisiņu ar adāmo, sen, sen iesāktu adīt džemperi sev. Pēc meitas piedzimšanas man bija sarkanais periods, toreiz (apmēram 2004.gadā) nopirku skaistu dziju (uz etiķetes rakstīts Lana merinos extrafine 100%), adīts ar Nr.2,5 adatām, bet nepabeigts, tad piedzima Mārtiņš, adāmais bija kļuvis par šauru, klusībā cerēju atgūt agrāko formu, bet... neatguvu, ieliku nepabeigto adījumu maisā, maisu skapī, katru gadu maisiņu pacilājot un atkal noliekot atpakaļ, līdz šonedēļ nolēmu, ka pietiek nevajadzīgām lietām aizņemt manā skapī vietu. Man ļoti nepatīk ārdīt savus rokdarbus, bet adījums pamatīgi sarāvies manai figūrai, piedāvāju sākumā Martai, ka es varētu no iesāktā viņai kaut ko saveidot, piemēram garo džemperkleitu, bet saņēmu ļoti kategorisku nē.
Adījums pirms izjaukšanas:



Smagu sirdi sāku izjaukšanas procesu, man radās tāda kamolu kaudze sarkanas dzijas, kurai īsti neredzēju tūlītēju pielietojumu, bet viss notiek uz labu!
Braucām ar Mārtiņu kārtējo rītu uz bērnudārzu, nopirkām pa ceļam kārtējo Spiderman žurnālu, šķirstījām transportā un pļāpājām, līdz Mārtiņš palūdza vēlāk pameklēt internetā vēl bildītes ar zirnekļcilvēku. Meklētājā netīšām nospiedu izvēli ar Spiderman afghan pattern un .... atvēru fantastiski skaistas, tamborētas zirnekļcilvēka segas aprakstu. Uzreiz sapratu, ko iesākt ar sarkano dzijas kalnu! Vakar žigli devos uz veikalu pēc zilās krāsas, piemeklēju merīnvilnu īsti zilajā spiderman tonī, vēl kādu ficīti melnās krāsas dziju un uz priekšu!

Šeit apraksts

Tamboradata Nr.4, apraksts angļu valodā, bez shēmas, bet man izdevās saprast un iesākt tamborēt. Vakardienas vakara tamborēšanas rezultāts:


Zirnekļcilvēks Mārtiņš ir sajūsmā par savu topošo segu, tik ļoti, ka cītīgi seko tamborēšanas procesam, atgādina, ka man jāietamborē arī melnās strīpiņas. Vakar filozofēja: mammu, tagad tev būs divas brīvdienas, vai tad tu pabeigsi manu segu? Nē, nē, kādas divas, trīs nedēļas man noteikti vajadzēs laika segas uztamborēšanai.

Jaukas brīvdienas!

4 komentāri:

Alise teica...

Es savam trīsgadniekam arī štukoju par segu. Nezinu kāpēc, bet ja adītu, tad jau laikam no kokvilnas. Man patīk visu bieži mazgāt, un kokvilna tādā ziņā ir izturīgāka. Patterns ir baigi labais! Cik lielu to segu diametrā ieplānoji?
Man parasti problēmas ar angļu aprakstu atšifrēšanu, kaut angļu valodu protu ļoti labi...

Ilze teica...

Sanāks īstens zirnekļtīkls.. :)

ceita teica...

Šodien esmu paturpinājusi tamborēt savu zirnekļtīklu, ļoti raiti tamborējas. Oriģinālā sega ir apaļa un nebūs pietiekoši liela sešgadniekam, bet es tamborēšu tā: sasniedzot nepieciešamo platumu tamborējot pa apli, finālā tamborēšu tikai divas pretējās malas, vizdrīzāk kā fonu tīklam melnā krāsā, veidojot taisnstūra formas segu.
Kokvilna (merserizētā) ļoti labi valkājas, tikai tā ir smagāka un vēsāka par vilnu, tas būtu lielisks vasaras segas variants.
Ar apraksta atšifrēšanu nemaz tik viegli negāja, bet es tiku galā (pēc otrā balzama kokteilīša), ha, ha, ha!

RitaGri teica...

Nepaiet ne diena, un tev jauns tambordarbs top. Un cik nozīmīgs tas būs tavam dēliņam. Jā, pagrūti būs sagaidīt viņam gatavo segu, bet tu zini, ka tev vienmēr būs klāt atbalstītājs un līdzjutējs.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...