otrdiena, 2013. gada 30. jūlijs

Kvadrāts

Mans kvadrātiņš no Pāces vilnas aug, bildītes uzņemtas vakardien pludmalē, pašreiz iztamborēts otrais kamoliņš (vienu nopirkto fici pēc izmazgāšanas satinu trīs kamolos). Katru jauno rindu tamborēt sāku kvadrāta diagonālē, tādēļ strīpām neveidojas vizuālas nobīdes. Vēlāk speciāli nofotografēšu to vietu tuvāk. Izskatās, ka mans eksperiments tamborēt ar Pāces vienkārtīgo pārvēršas par pledu.
 




 
Uz tikšanos augustā!

2 komentāri:

Alise teica...

mūsu pusē vakardien lija un zibeņoja. Līdz ar to, par pludmales priekiem ir jāaizmirst vismaz līdz nedēļas beigām (tā saka laika prognozēs); Es mājās ar angīnu...ideāli apstākļi rokdarbošanai :-)
Tavs topošais pleds ir ļoti saulains, ar citrusaugļu un persiku piegaršu. Feins!

RitaGri teica...

Cik skaista bilžu kompozīcija pludmalē!
Ziemā pleds atgādinās pludmales smiltiņas, saulīti un sildīs.
Es arī esmu pēc mazās adatiņas pieķērusies divām lielākām...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...