sestdiena, 2013. gada 28. decembris

2013

Paldies par ielūkošanos ceitaspasaulē un vēl lielāks paldies par jūsu jaukajiem komentāriem manā blogā un e pastā visa šī gada garumā! Manā privātajā dzīvē šis gads nav bijis viegls, tas nesis gana daudz pārmaiņu, bet rokdarbošanās prieks nav zudis. Mīļi vārdi, pozitīvas emocijas un atzinība mani ļoti iedvesmo ļauties manam hobijam, čakli darboties un dalīties savā rokdarbu priekā.
Šogad manā blogā krietni mazāk ierakstu, bet pārskatot gada garumā publicētās fotogrāfijas, man izdevās izveidot pat trīs kolāžas. Šogad vairāki iesāktie lieldarbi tā arī nav pabeigti, piemēram, zaļajai apaļvestei atlikušas uzadīt vien dažas pēdējās lielā apļa kārtas, debesszilajam vasaras džempītim pietrūkst dažas kārtas piedurknēm un tad fināla detaļu kopā sašūšanas prieks, raibajam tambordeķim no sešstūru motīviem uztamborētas apmēram divas trešdaļas no iecerētā deķa lieluma, vēl daži Ziemassvētku rotājumu motīvi līdz galam tā arī netika noformēti, bet lielās saulespuķes krustiņošanā esmu pašlaik atguvusi otro elpu, krustdūrienu process šajās garajās svētku brīvdienās ir veiksmīgi atsākts un ceru, ka tikpat veiksmīgi tiks turpināts nākamajā gadā.
Šogad esmu atklājusi Pāces vilnas fantastisko krāsu burvību un savus dziju krājumus papildinājusi samērā ekonomiski un pat diezgan apdomīgi.

Krāsās bagāts mans rokdarbu gads 2013!


 
  
Un arī šogad novēlēšu visām ceitaspasaules lasītājām radošu, krāsainu un rokdarbiem bagātu nākamo gadu!
 

Laimīgu visiem Jauno 2014. gadu!

4 komentāri:

RitaGri teica...

Priecāšos tavus darbus redzēt arī jaunajā gadā!

Wieke van Keulen teica...

Woh, your work is beautiful. Tnx for sharing and I'm glad to discover such a wonderful blog!
Regards, Wieke

Alise teica...

Paldies par tavu atskatu uz 2013.!
Gaidiishu tavus pabeigtus darbinjus un jaunus procesus.
Bildes ir fantastiskas!
Ceru ka jaungad rakstiisi vairaak.
Lai tev veicas 2014.!!!

Madara teica...

Skaisti, krāšni darbi. Es gan šogad nekādu atskaiti nevaru uztaisīt. Līdz ar manas vismīļākās tamboradatas pazušanu, pazuda laikam mana iedvesma :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...