svētdiena, 2015. gada 13. decembris

Trīspadsmitais decembris

Šī bija pavisam gara un tumša nedēļa, tā vien šķita, ka brīvdienas nepienāks nekad... tumsa kopā ar sniega iztrūkumu mani burtiski beidza nost. Darbdienu vakaros ar lielām mokām vien dažas rindiņas zeķēs ieadīju, uz diedziņu un košumnieciņu kasti spēju vien tik kā žēli noskatīties, pilnīgi totāls iedvesmas trūkums, piedevām vēl pilošs deguns.... mans čika laiks. Un tad pienāca piektdienas vakars ar pavisam negaidītiem brīnumjaukiem pārsteigumiem, garastāvoklis man uzlabojās par visiem simts! Ziemassvētku laiks ir īsts brīnumu laiks! Atkal ar milzu prieku ņēmu rokās tamboradatu un ķēros klāt nākamajiem kārotajiem rotājumiem, tik viegli gan netamborējās, jo forma tiem sarežģītāka, šoreiz uztamborēju vien piecus - trīs zvaigznītes (vai puķītes) un divas sirsniņas. Tamborēšanas princips jau tas pats kas aplīšiem, gatavam rotājumam nobeigumā ielocīta lentīte. Fotogrāfiju fonā fantastiskā klade, kuru vakardien nopirku Tigerā, liela, A4 formāta, apvilkta ar košu audumu, veikalā bija izvēle audumu krāsās un musturā, protams, es izvēlējos to košāko!







Sniega gaidās šonedēļ mājās izpušķojām savu balto eglīti, kāds košums!




Spītējot tumsai, pilnīgi nepieciešams arī zeķēs košums, neskatoties uz lēno adīšanas tempu, šie iesāktie pāri jāpabeidz pēc iespējas ātrāk, lai varētu sākt  jaunu projektu, man šis tas ir padomā svētku brīvdienām, krāsu toņu saskaņošanai noteikti ir nepieciešama brīvdienu dienasgaima, nojaušu, ka jaunais sākums kā vienmēr solās būt azartisks.



Viss jeb tik vien, kas man vēl vajadzīgs, tā ir iedvesma!
Lai prieks sirdīs!

2 komentāri:

RitaGri teica...

Koši smalkumi un silti košumi - tā man gribētos teikt par taviem darbiņiem.
Kas taps rakstīts un zīmēts jaunajā košajā kladē? Vai kas saistīts ar rokdarbiem?
Žēl, ka TIGER veikals no manis tik tālu, man tur vienmēr kas iekrīt acīs un groziņā. Bet citreiz varbūt labi, ka tālu. Šobrīd esmu nelielā darbu sastrēgumā, tāpēc ziņu ievietošanu atstāšu uz kādu citu dienu, bet ir uztapis šis tas rādams. Un cik darbi vēl rindā uz tapšanu...

ceita teica...

Paldies, Rita! Pirmssvētku steiga arī mani šogad nedaudz sastresoja, bet visu iespēju un visur arī paspēju! Tiger ir labais, protams! Uz kladi gan pagaidām vēl tikai skatos, tad jau manīs, kad būs iedvesma tajā ko rakstīt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...